Naam:
Foto’s:
473
Video’s:

Over mij

Wij zijn levenskunstenaars. Wij zijn uitzonderlijk creatief en inventief en door ons enthousiasme zetten we mensen aan tot beter werk.

Over mijn reis

Wij als gezin gaan deze zomer 3 maanden naar de Kattaikkuttu Sangam gaan, een theaterschool in Zuid-India, waar wij kansarme kinderen gaan helpen.

Ieder op zijn eigen creatieve manier. Wij hebben een crowdfunding project opgestart zodat iedereen ons bijzondere project kan meebeleven en ons kan steunen.

Erlend, Luit, Muze en ik hebben hiervoor een leuk filmpje gemaakt.

Wij hebben weinig inkomen als kunstenaars en door dit crowdfunding project kunnen wij onze droom verwezenlijken.

Ik hoop dat jullie ons project: Kattaikkuttu met familie Steiner Lovisa steunen!

Alle informatie, de campagne en het filmpje over het project kun je vinden op deze link

Je helpt ons met een bijdrage en als je de mail doorstuurt of het filmpje deelt met vrienden en bekenden.

Er zijn leuke tegenprestaties zoals een fotoboekje een handgemaakt overhemd en een Kattaikkuttu bijeenkomst in Rotterdam.

Steun ons en je krijgt een stukje India mee.

Groetjes van Margot, Erlend, Luit en Muze

Bezochte landen